Opět se zapojily do kampaně a zase jim zůstaly oči pro pláč. Znova se potvrdilo, že přízeň světových hudebních hvězd v politice úspěch nezaručuje.
Do předvolební kampaně ve Spojených státech se proti Donaldu Trumpovi sešikovala celá řada hudebních hvězd. Madonna, Lady Gaga, Katy Perry, Beyoncé či Jennifer Lopez před volbou velice hlasitě podpořily Hillary Clintonovou a Donalda Trumpa zesměšňovaly, jak jen mohly. Dokonce šla řada z nich tak daleko, že v případě jeho volebního vítězství vyhrožovala emigrací. Miley Cyrus a Barbra Streisand mluvily o Kanadě, zpěvačka Cher dokonce o Jupiteru.
Když demokraté zveřejnili seznam účinkujících na sjezdu ve Filadelfii, média glosovala program s tím, že akce vypadá více jako party v Hollywoodu než jako politická událost. Není divu, halou létaly balonky a třpytky a na podiu se během několika dní vystřídala například zpěvačka Katy Perry, herečky Meryl Streep, Jane Fonda či Elizabeth Banks.
Nepomohlo to nic. Hillary volby prohrála. A hvězdám zůstaly oči pro pláč a kufry k balení. S tím, že muzikanti volby svým favoritům nevyhrávají, máme zkušenosti i od nás. Své o tom ví David Koller, Lucie Bílá a další a další.
Souhlas s cookies přináší výhody plného využití vašeho webu
Soubory cookies nám pomáhají lépe porozumět vašim preferencím a přizpůsobit náš obsah vašim potřebám. Ale nebojte se, naše cookies jsou přátelské a bezpečné!
K jejich použití potřebujeme váš souhlas.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.